fontos dolgok összegzése

sziasztok:

1- következő 5000 forintos határidő júnuis 10 (be kéne szednem mindenkitől)

2- aki jön, és nem fizetett, az írja meg, hogy miért nem, ezek a következő arcok:
/HetiPeti/Molly/Pilu

3- június közepén CSAPATÉPÍTŐ TRÉNING Esztergom - Pilismarót távon

4- elvileg ennyien leszünk:
Gabes - Flo - HetiPeti -Skupapa -Carlos - Levi - Gräff - Koszek
G. Zoli - S. Bazsi - Molly -Ardi -Cserkó - Árpi - Heti - Taki - Hági
Pilu - Lala

azaz: 19 Úr plusz Golyó a parton

aki fizetett a pólót nálunk átveheti

sku
7 Responses
  1. . Says:

    szerintem a tusit kihagytad,biztos jön!!


  2. Névtelen Says:

    Tusi: megy a Yoda mesterrel és a Bazsival. Sajnos a Tokod teherhajó éppen a Garamon lesz akkor, de bérelek egy hasonló keménykötésű dögöt. Irány a zúgó, de csakis atomon, visítva, háttal.


  3. Névtelen Says:

    szuper. Tusival beszéltem, holnap jön, hozza a manit.

    sku


  4. . Says:

    szerintem a csapatépítő tréning legtutibb időpontja a juni 16 szombat lenne!!!mert akkor van maróton a lazulj-el be a Hemőő 28.szülinapja!!!!!!!!!!!kaja-pia-zene-bona!!csak a Kuli hiányozna?!?!
    Jelezzetek ha van csatlakozó!!!
    Indulás juli 16. 9-10ó között.
    aki jön az nem marad itthon!! csá gál kicsi


  5. . Says:

    3 hajó már tuti!!
    molly-gál kajak
    sárik-vecsi-kis vecsi kenu
    tusi-?kenu
    szesze-ottó-vizitámogatás kis hajó-vizisí-gumi?!!!!!!
    ki jön még?


  6. Névtelen Says:

    én úgy tom, hogy carlosék is jönnek. a hétvégén mondta, reméljük úgy lesz! de nem akarok senki nevében sem kijabálni.
    ufff! én csak beszéltem


  7. sku Says:

    hát én sajna nem, de sebaj. sku