milyen színű legyen az idei karkötő?


ha beszólsz, beléphetsz a rotomod/ocean11 párossal!
9 Responses
  1. . Says:

    sztem legyen piros! vagy nem is legyen inkább citromsárga! nemnemnem legyen inkább...
    szóval vmi vidám színű sztem!
    lehetne ilyen gumi is mint a képen KenuTúra 2007 felirattal?


  2. Névtelen Says:

    lehetne, ha valaki utánajár, és 46 napon belül megcsináltatja, illetve a csapatról kideríti ki jön, és a pénzt is behajtja :)))


  3. sku Says:

    piros, vazze


  4. sku Says:

    mondom, hogy piros, kicsivazze


  5. sku Says:

    Piros, piros, piros, 3x is piros, mindegy ki mit mond, piros!!
    PIROÓÓÓÓÓÓÓÓÓS


  6. Flo Says:

    Jómagam néztem és láttam olyanongondolkoztam, ami ilyen széles lapos fajta volt és tök nyári Jamaican színekben pompázott, na abból volt pirosasis sztemazjólenne.


  7. . Says:

    szerintem csíkos a trikó, csíkos gumi, akkor miért ne legyen csíkos minden?! persze kék-fehér.
    gál kicsi


  8. Névtelen Says:

    ha szilikont akarunk, az is megoldható, a helyzet az, hogy mindenhol 100 (száz) darabot kell rendelni minimum az egyediből.


  9. . Says:

    Jamaica!!!